Regulamin
Zapoznaj się z naszym regulaminem
1. Wizytę można odwołać lub przełożyć najpóźniej 24 h przed planowaną wizytą.
2. W przypadku odwołania lub przełożenia wizyty mniej niż 24 h przed wizytą lub nieprzybycia na wizytę, pacjent ponosi 50% kosztu wizyty w związku z rezerwacją czasu pracy neurologopedy.
Opłata ta nie podlega zwrotowi. Ponadto po umówieniu kolejnej wizyty należy dokonać przedpłaty w wysokości 50% kosztu wizyty jako potwierdzenie rezerwacji terminu wizyty, a potwierdzenie przelewu przesłać na adres mailowy neuroprzestrzen@gmail.com. Przedpłata będzie wliczona do kosztu wizyty, a w przypadku powtórzenia wyżej wymienionych sytuacji, nie podlega zwrotowi.
3. W przypadku konsultacji neurologopedycznej online celem zatwierdzenia wizyty jest uiszczenie 100% kwoty za spotkanie minimum 24 godziny przed wizytą na podany w wiadomości rachunek bankowy.